پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 140238
شهادت پسر عماد مغنيه در حمله رژيم صهيونيستي به بلندي‌هاي جولان
تاریخ انتشار : 1393/10/29 08:21:56
نمایش : 1173
حزب‌الله لبنان اعلام کرد، چند عضو اين گروه در حمله اسرائيل به بخش سوري بلندي‌هاي جولان کشته شده‌اند. بر اساس گزارش منابع خبري در اين حمله پسر عماد مغنيه به همراه چند نيروي ديگر حزب‌الله به شهادت رسيده‌اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فارس به نقل از تلويزيون المنار وابسته به حزب‌الله لبنان گزارش داد که اين افراد در حمله راکتي رژيم صهيونيستي به منطقه قنيطره جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاري فرانسه به نقل از يک منبع امنيتي اسرائيلي گزارش داده که اين افراد توسط يک هلي‌کوپتر نظامي هدف قرار گرفته‌اند.

همچنين خبرگزاري رويترز گزارش داده که پسر عماد مغنيه، از فرماندهان سابق حزب‌الله هم در ميان شهداي اين حمله بوده است.

شبکه العالم گزارش داد، ابو عيسي، يکي از فرماندهان و متخصصان عمليات ميداني حزب‌الله در اين بمباران رژيم صهيونيستي به شهادت رسيده است.

خبرنگار شبکه العالم نيز به نقل از منابع لبناني از شهادت فرزند شهيد عماد مغنيه در اين حمله خبر داد و اعلام کرد: جهاد مغنيه در جريان حمله تجاوزکارانه صهيونيست‌ها به قنيطره در سوريه به شهادت رسيد. اين حمله تروريستي هنگامي روي داد که دو خودروي نيروهاي مقاومت لبنان در حال بازديد از منطقه مرزي جولان اشغالي بودند.

تلويزيون سوريه از شهادت شش تن در جريان اين حمله صهيونيست‌ها به قنيطره خبر داده است. العربيه نيز گزارش داده که در جريان اين حمله رژيم صهيونيستي يک کودک هم زخمي شده است.

شبکه الحدث گزارش داده است، مهدي الموسوي، علي فواد حسن، حسين حسن و ابو علي رضا از جمله فرماندهان و نيروهاي حزب‌الله هستند که در بمباران اسرائيل در القنيطره سوريه شهيد شدند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html